maandag 19 juni 2006

Zet te koop die hut! Wel eerst even oefenen...

Zet je huis te koop! Waarom? Gewoon omdat het je meer op zal leveren dan een aantal jaar werken ooit zal doen. Onzin natuurlijk als je helemaal naar je zin woont, maar wel een waarheid als een koe, BOE! Ja, da's even schrikken heh.
Ik weet niet hoe het met jou is, maar mijn salaris groeit niet met 16% in 3 jaar zonder dat ik er een cent van uitgeef... klopt niet helemaal natuurlijk, maar wel leuk om over na te denken. Dus: "verkopen die hut!" Nog niet overtuigd? speel het spelletje mansion impossible dan maar 'ns. Ik heb het een middagje gespeeld en naast het feit dat het verslavend was, ben ik nu overtuigd. Mijn echtgenoot nog niet. Hij zei dat ik een bord voor me kop had, terwijl hij kreunde van de spierpijn als herinnering aan de etterlijke kruiwagens van afgelopen weekeinde, de schat... Timing is alles, dus we blijven nog maar ff wonen. Kikki

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een leuk spelletje zeg...