donderdag 22 juni 2006

Ik moet een andere baan zoeken

Doe dit niet, maak niet zoals ik dezelfde fout!

Mijn baan is weg! Ik zat vanochtend gewoon even op internet te browsen en testfreak als ik ben, wilde ik op deze site graag weten of ik wel op de juiste plek zit. "Why not?" Ik ff lekker klikken, kiezen en kniezen. Was mezelf lekker aan het vermaken met en wat wil het geval: "Ik kan meteen oprotten!" De uitslag loog er niet om: "Jij moet weg, andere baan zoeken, weg ermee, opzouten!". Verschrikt keek ik om mij heen of mijn baas hier niet stiekum achter zat. Wat is dit voor gedoe? Is dit een poging om heel Nederland van baan te laten veranderen? En waarom? Is het een van bovenaf geregisseerde manier om de markt onder druk te zetten? immers, als iedereen van baan gaat switchen zullen de inkomens stijgen. In ieder geval mijn salaris want toen ik hier 'binnenkwam' was het -althans in perceptie' zware recessie en ben ik voor een appel en een ei aan de slag gegaan. Wat moet ik hier eigenlijk nog. Ik kap er mee, ik ga nu naar mijn baas en vertel hem dat hij een ongelofelijke oet'piemel', honde'plasser' en paarde'penis' is (er lezen ook kleine kinderen mee). Leuke test hoor, nu zit ik met de gebakken peren en onrust in mijn kop. Bedankt!
Kikki

Geen opmerkingen: