woensdag 21 juni 2006

Woonwinkels gezocht die je niet inpakken, ken jij ze?

Even een kort oproepje. Tjitske van VillaIdea vroeg mij of ik aan jullie wilde vragen of je nog tips hebt voor haar Woonwinkel Top5. Nou, ik kan geen nee meer zeggen want het staat er nu al op, je leest het immers...
Niet dat ik iets met woonwinkels heb , de laatste keer dat ik in zo'n middenstandsbastion was, mocht die kleine van mij immers niet plassen en die winkel komt dus niet in haar top5. Maar, als jij andere ervaringen hebt in zo'n winkel waar de verkoopsters je proberen in te pakken met sfeer, vooral veel lampenkappen boven je tafel en veel stijlvolle kruiken op je tafel en natuurlijk zo'n debiele pot potpourie voor de geur in je huis, mail haar dan ff. Hier staan overigens wat winkels die al in de top5 staan, en hier moeten er nog wat bij... Kijk maar, kun je meteen wat inspiratie (om maar weer even zo'n walgelijk woonwoord te gebruiken) opdoen voor jouw tip. Nou succes ermee,
Kikki

Geen opmerkingen: