maandag 12 juni 2006

Wat moet je dan? Je kind over de kassa laten plassen?

Ja, kijk daar heb ik nou echt een broertje dood aan. Sta je in een of andere woonwinkel met je kind en die moet plassen. jij wilt natuurlijk liever gewoon geld uitgeven, maar-ja oke er moet geplast worden dus vooruit dan maar. Je stelt de vraag: "Mag mijn zoontje even plassen" en dan het antwoord, ja, hoor kom maar door; "Wij hebben hier geen toilet!" Ja, dag, dat mag niet eens in een winkel. ik ben niet gek of zo, ik kwan alleen maar geld uitgeven hier. Ik ben er klaar mee, ik heb het gehad met die kortzichtige, kinderhatende middenstand. Ik stop ermee, maar niet voor lang... wie heeft hier ervaring mee, en laat zich ook zo afschepen door het middenstandterrorisme, mail me, reageer en we doen er wat aan!
Kikki.

1 opmerking:

Anoniem zei

helemaal gelijk!