woensdag 21 juni 2006

Help Hans met jouw huis aan een boek Ongelofelijk, wat een bak!

Menig broodschrijver houdt met moeite het hoofd boven water. Dat blijkt wel. Ik kwam op deze site waar Hans, een aan lager wal geraakte schrijver mensen vraagt om hem te helpen een boek te schrijven. Het moet niet gekker worden! Hans ziet het even niet meer zitten en wil nu van mij weten wat mijn favoriete plekje in huis is. Dan maakt hij er wel even een boek van.
Nou-ja, waarom niet eigenlijk. Hij heeft groot gelijk. Hij dacht waarschijnlijk; "Hee, een boek schrijven, dat doe je verkeerd", "dat moet je een ander laten doen." Eigenlijk wel slim.
Zou het ook werken met die plinten die bij mij nog geverfd moeten worden. Als jullie zin hebben mogen jullie langskomen om ze te kwasten. Van Harte welkom.
Nou, ik ga onze Hans nog ff aan mijn favoriete plekje in huis helpen. Ik denk dat ik maar ga voor de badkamer. Dat is immers de enige plek waar ik "...". Dat lees je dan wel in het boek van Hans wat er waarschijnlijk nooit zal komen. Zou Hans eigenlijk nog alleen zijn? Ik ga douchen!
Kikki

Geen opmerkingen: