dinsdag 6 juni 2006

Stay or Go

Ga jij lekker ff verhuizen of ff lekker niet... Stay or Go dus

Oke, ik ben niet echt een fan van allerlei woonprogramma's op TV. Het is leuk behang maar om nou echt serieus naar te kijken en er ook nog plezier aan te beleven, nou nee. Ik heb wel genoeg van 'sloop het huis van je buren' en 'de zoveelste stylist die rijen lanpen naast elkaar ophangt met een mooi verhaal'.

Wat wel leuk is dat sommige TV programma's serieus iets aan internet doen. www.stayorgo.nl is zo'n voorbeeld hiervan. Het programma met Nance is niet top, maar deze site is wel lachen.
Ik heb de test gedaan, (geeft aan op welke plek je zou moeten wonen om echt gelukkig te zijn). Wees gerus, uik moch blijven, nou lekker toch.

Wat wel tof was, is dat ik nu ook weet waarom. Ik voel me veilig in mijn buurt! Fijn om te weten maar dat had ik zelf natuurlijk al aan Stay or Go verteld. Maakt verder niet uit, leuke site, kijk maar 'ns zelf.

Overigens, hebben jullie nog dergelijke woonsites voor met, post ze!

Kikki

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik vind Stay or Go wel een cool programma...echt weird dat je inderdaad dan daarna die test wilt gaan doen (ik had 'Go')