maandag 12 juni 2006

Oranje nieuwe trend als kleur voor je interieur?

Nou ik dacht dus ff van niet! Wat een onzin allemaal dat Oranjegedoe. Begrijp me goed, ook ik kijk graag naar een wedstrijd Nederland - vul maar in, maar Oranje in huis NEE. Op de sinaasappels na komt het er bij mij niet in. Voor de afwisseling maar 'ns een spiegel gekocht. Mooie russische spiegel van 125 jaar oud. Past prima op de schouw, top toch. Jee, met dit weer is het weer lastig om heel actief te zijn. Het is 30 grrrraden en dan loopt bij mij de boel atijd toch weer wat langzamer dan normaal. Maakt niet uit, lekker ff in staat om internet af te struinen naar leuke woondingetjes. Vond er een paar bijvoorbeeld deze. Je komt er daar achter wat je huisnummer betekent, Grrrr, onzin natuurlijk maar wel treffend, dat dan weer wel. Nou-ja heb ze meteen naar de hotspots van VillaIdea gemaild...
kikki


Geen opmerkingen: