zondag 18 juni 2006

Ga weg! We hebben geen website en willen er ook geen!

Kijk dat vind ik nou mooi. Onderweg tussen tuin, Gamma en Praxis kom je dan dit tegen...
Een busje van een aannemer die zegt: "Hee, wij hebben geen website nodig!" En gelijk hebben ze. Want wat zou je nu wel niet meer kunnen doen dan nu deze weblog lezen?
Je zou die plinten eindelijk eens kunnen gaan verven, je vrouw die aandacht geven die ze toch heimelijk van je verlangd. (Mijn man kijkt nu namelijk ook voetbal!) Of je zou eens kunnen nadenken waarom je woont hoe je woont en waar(om) eigenlijk (huh?). Stuk voor stuk dubieuze gedachten maar wel veroorzaakt door een aftands busje op een parkeerterrein in Zeist.
Wie rijdt er in? Dit is de eerlijke, noeste wekende man die een statement maakt. Een reeks plakletters achterop een oude Merdedesbus, met zorg uitgezocht. Was het omdat 'zijn' URL al geclaimd was door het hippe bureau dat wil dat jij minder hard werkt (zie link)? Of was het omdat deze mensen alle energie willen stoppen in jouw klus? Geen idee, ik heb ze niet gesproken en mailen kan ik ze niet, maar ze hebben het wel goed voor elkaar. Ze hebben mij ertoe gebracht om deze foto te maken en deze letters er aan te wijden. En u leest het! Dat geeft te denken, niet? Wie is hier nou slim!
Nou-ja, hoe dan ook, mijn achtertuin is weer bestraat. De tegels zijn gelegd, het zand is gestort en mijn gezin heeft mij weer een weekend lang moeten aanschouwen in alle burgerlijkheid die ik in me heb. En weet je wat? Ik ben blij! Blij dat er altijd nog de mogelijkheid is om deze 'roofbouwjongens' in te schakelen voor alle volgende klussen in mijn huis. Leve de jongens van de Mercedesbus, zolang 'ie' rijden mag! Bedankt!
Kikki

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een verhaal man. Ik ben wel benieuwd wat voor mensen dit zijn. Heb ze geprobeert te googelen maar ik heb nog niks gevonden.