dinsdag 14 november 2006

Lieve Peter...

Da's lekker zeg, vandaag lijkt het wel of alles vanzelf gaat... Dank, Peter voor je leuke mail en dito tip. Dus : Peter aan het woord:"

Beste (of moet ik zeggen Lieve) Kikki, Een onbeduidende collega op mijn werk had voor het eerst eens een goede tip en wees me op jouw weblog. Daar werd ik meteen verrast door een oorsponkelijke kijk op in- en exterieur van alles dat de mens inricht. Alleen een vrouw kan zulke observaties doen. Wij als mannen zijn daar veel te primair voor ingesteld en zijn te 1-dimensionaal ontwikkeld. Het enige dat wij voor hebben op vrouwen is dat wij humor kunnen maken. Een vaardigheid die overigens sinds ons bestaan is ontwikkeld om vrouwen te verleiden. Ik zal niet ontkennen dat ik meteen nieuwsgierig ben naar de mens achter Kikki en ben ervan overtuigd dat je een stralende, zeer begaafde vrouw bent. Ik zal je weblog met regelmaat bezoeken en hoop dat je gaandeweg ook meer persoonlijke ontboezemingen zal doen. Je fans zullen je dankbaar zijn!
Ik heb overigens begrepen dat ook jouw huis via Google Earth is te vinden, maar ik sluit me helemaal aan bij jouw mening over deze banale toepassing van nieuwe techniek en zal me niet laten verleiden om je huis te gaan bekijken. Als dank voor al dat je biedt op je weblog bij deze een bescheiden tip van mij: voorbeelden van typisch Amerikaans wanstaltige pogingen om qua huis origineel te zijn. Dag Kikki, tot snel, Groeten van Peter

Wat een lieve jongen he, die Peter... You made my day honey! Kikki.

Geen opmerkingen: