donderdag 9 november 2006

Bobo's van Nederland toch een beetje van de kaart...

Geluk bij een ongeluk. Laat ik heel duidelijk zijn, als het gaat om BN'ers ben ook ik best nieuwsgierig naar hun lifestyle. Maar het volledig blootleggen van de adressen van deze BN'ers en hun 'thuis' , gaat mij te ver. Ik zag dit bericht op NU.nl en was eigenlijk blij en treurig tegelijk toen ik zag dat deze site inmiddels niet meer bereikbaar is. Waarschijnlijk overbelast... Nou, da's mooi want dat voorkomt dat er weer een of andere malloot straks met een Uzi een 'bezoekje' bij een politicus aflegd omdat hij bijvoorbeeld z'n huursubsidie te laat binnenkreeg. Laat die mensen toch met rust. Wat mij betreft een slappe poging van dit bedrijf dat achter het initiatief zit om in de publiciteit te komen. Kikki.

Geen opmerkingen: