dinsdag 7 november 2006

De site waar vrouwen champagne drinken omdat ze een lamp hebben opgehangen...

Er was eens een site waar vrouwen het woord hebben... Een site waar werkelijk niks meer taboe is... Ik kwam 'm tegen omdat ik door hen werd uitgenodigd er voor te gaan schrijven. Ik ff kijken dus en kom daar de klustip voor 'ons vrouwen' tegen: "Stop afhankelijkheid van de man en laat zien dat je ook een lamp ophangen kan!" Krijg je meteen een duidelijk beeld van de gemiddelde bezoeker aldaar, of hoe ze ingeschat worden door de redactie.
Ik vind dat vrouwen helemaal geen lamp op moeten willen kunnen hangen. Daar heb je juist een man voor! Vrouwen: "hebben we dan nog steeds niet het licht gezien?" "Een man een lamp op laten hangen is de ultieme verleidings-truuk om ze ons te laten liefhebben en liefkozen." Niet zoals IKEA dat in gedachten heeft natuurlijk, zie mijn vorige 'post'... Nee, gewoon door mannen te laten doen waar ze goed in zijn en ons vrouwen daar op in te laten spelen door ze het gevoel te geven dat ze helemaal de Hubo-Bob-Bink of Gerrit-Gamma-Goeroe zijn... Dus stop met zelf leren te klussen en maak van je man een klus met daarna een kus. Daar heb ik wat aan! En jullie ook... Kus, Kikki.
Rest me nu nog de vraag wat ik moet met het verzoek voor deze site te gaan schrijven... Ik ben er nog niet uit. Heb ze wel meteen maar even teruggemaild met een typisch mannelijke vraag: "Wat schuift het?". Zal er vast een typisch vrouwelijke reactie op krijgen: 'niks'.
Bepster: "Kan de volgende cursus alsjeblieft gaan over" je portemonnee niet vergeten als je de deur uit gaat?" Ik drink er nog een glas op! Bij kaarslicht. Kikki.

Geen opmerkingen: