donderdag 6 juli 2006

WoonBlog BNN's Beste Weblog

Daar zijn we trots op! Woonblog staat op nummer 1 bij de BNN Weblog Top 40. De beste Weblog tot nu toe... Blijf stemmen! Maar we blijven met beide benen op de grond, hoor. En, ik blijf schrijven over wonen. Deze week of volgende week heb ik trouwens een erg leuke tip voor je: Gratis online interieuradvies! Helemaal gratis en binnen een dag heb je een profi kijk op je huis of werkplek. Hou woonblog in de gaten! En heb je nog een tip voor 'Waar Woont Wansmaak'?, stuur ff naar kikki@villaidea.nl


Kikki

1 opmerking:

joost zei

Beste Kikki,

Deze blog staat hoog genoteerd maar wordt helaas niet meer aangevuld.

Ik denk dat ik mijn nieuwsberichten ook eens op deze pagina ga posten. Jij weer nieuwe content en ik meer bezoekers (win-win)

Goed plan?

Groetjes,
Joost West

http://www.joostwest.nl