woensdag 23 augustus 2006

Trailer Trash

Daar zit je dan op je volledig gestyleerde vakantiestek. Ja, die van ons was helemaal 'Living' en 'VT-wonen' verantwoord. Prima spot overigens! En dan wordt je weer 'ns met je neus op de feiten gedrukt. Nog geen 500 meter verderop is namelijk trailer-trash. Een andere vorm van kamperen zullen we maar zeggen. Ik dorst er niet echt een foto van te nemen, bang dat ik standrechterlijk na een fors Frans commado een trailer trash hond op me afgevuurd zou krijgen. Lafbek dat ik ben. Dan maar lekker safe vanuit de leasebak genomen... Maar-ja. Wel extra lekker vakantiegevoel als je ziet dat mensen zo dus ook wonen. Ben nog steeds benieuwd waar zij naar toe zijn gegaan met vakantie...
Kikki

1 opmerking:

Anoniem zei

Ha Kikki,

Nou, mooi is dat, vanuit je leasebak een paar laffe foto's nemen van mensen die geeneens de Living kennen betalen. Die drinken geen Muscadet of Chateau! Toch snap ik wat je bedoelt. Nou doei, Eefje.